Call Center a Felhőben
Minden call center elemi érdeke, hogy műszaki és munkaszervezési megoldásaikat a költségek optimalizálásának szem előtt tartásával
végezzék, hiszen megbízóik is piaci körülmények között működnek és jellemző az árérzékenységük.
A 2013-tól a TeleQuest Kft. alaptevékenységét magasabb szintre emelte felhő alapú szolgáltatásának, a TeleQuest CommandCenter-nek
bevezetésével. Ezt a modern, Internet alapú szolgáltatást elsősorban olyan cégeknek szánjuk, melyek saját call centert üzemeltetnek,
de szeretnének javítani tevékenységük költséghatékonyságán:
- Fejlettebb technológia bevonásával,
- Olcsóbb munkaerő alkalmazásával, a jelenlegitől eltérő földrajzi területen,
- További call centerek bevonásával,
- Más call centerekkel történő kooperáció révén,
- Olcsóbb telefondíjakkal,
- Használat alapú call center költségekkel.
CommandCenter megoldás előnye
üTöbb sikeres kontaktus adott idő alatt,
üRugalmasan bővíthető kapacitás,
üOlcsóbb működtetés