Call Center a Felhőben

 

Minden call center elemi érdeke, hogy műszaki és munkaszervezési megoldásaikat a költségek optimalizálásának szem előtt tartásával
végezzék, hiszen megbízóik is piaci körülmények között működnek és jellemző az árérzékenységük.

A 2013-tól a TeleQuest Kft. alaptevékenységét magasabb szintre emelte felhő alapú szolgáltatásának, a TeleQuest CommandCenter-nek
bevezetésével. Ezt a modern, Internet alapú szolgáltatást elsősorban olyan cégeknek szánjuk, melyek saját call centert üzemeltetnek,
de szeretnének javítani tevékenységük költséghatékonyságán:

  • Fejlettebb technológia bevonásával,
  • Olcsóbb munkaerő alkalmazásával, a jelenlegitől eltérő földrajzi területen,
  • További call centerek bevonásával,
  • Más call centerekkel történő kooperáció révén,
  • Olcsóbb telefondíjakkal,
  • Használat alapú call center költségekkel.

CommandCenter megoldás előnye

üTöbb sikeres kontaktus adott idő alatt,

üRugalmasan bővíthető kapacitás,

üOlcsóbb működtetés